Hmmm...

Råkade precis kolla mig i spegeln då jag var inne på toan (vääldigt intressant!;)
och insåg att jag är helt svart kring ögonen från mascara som iaf imorse satt
fast mina ögonfransar.
Efter att jag modigt trotsat snöstormen tidigare idag med Astrid i vagn så verkar
den dock  trivas bättre under mina ögonen. Tydligen inte speciellt vattenfast med
andra ord.

Tur då att jag gått omkring såhär från ca 18.00 tiden ungefär och att bl.a grannen
varit här och käkat äppelpaj som D bakat! Det känns som att tjejer skulle kunna
påpeka smådetaljer som en massa mascara under ögonen... men se killar!!
Helt enkelt får jag väl börja kolla mig i spegeln lite oftare då,
alternativt sluta med mascara... hmmm
nej, det kan jag nog inte,
jag får köra med spegeln då!

Kommentarer
Postat av: Ronny

Hej! Passade på att slinka in här för att titta runt lite efter att jag varit inne på en blogg där du skrivit en kommentar och blev nyfiken på din blogg. Trevlig, fin och bra blogg du har och hoppas du inte har något emot oväntade besökare. Välkommen till en titt hos mig. Ha det bra.

2009-03-03 @ 01:58:37
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke
Postat av: Marie

Men visst är det väl så att sprit och barn är en bra kombination?? Det är då vad jag hört..

2009-03-03 @ 06:56:26
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0