Liten blir Stor

... och Stor börjar känna sig aningen liten.
Kort om inte annat!

 
 

Och av någon underlig anledning kan man heller inte står bredvid O
någon längre stund innan han försöker bryta ner en på marken.
Snart lär han ju dessutom lyckas!



Tur att man har iaf EN som bara vill kramas!<3
*Pussungar*

Nu har storkidsen åkt iväg med farfar till hans stuga och stannar där 
heeela helgen.
Det är knappt så jag vet vad jag och D ska hitta på och roa oss med,
barnfria och allt! (känns det som) om man inte räknar lilla med tok-Pumlis
då;). 
Lite konstigt känns det redan nu. Och väldigt, väldigt tyst är det!
Nästan så att man tror att det pysslas på med rackartyg här någonstans,
men enda barnet som är kvar hemma sover, så det skulle väl vara D som
hittar på tokigheter med grannen ifs
... inte helt omöjligt!.;)

Nu ska jag gå ut i VÄRMEN och läsa en tidning i hammocken.
Oooh yes.
Life is good!=)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Låter helt underbart. Själv börjar jag känna mig trötter...men inte tusan kan jag lägga mig 21.30 en fredag när barnet inte ens är hemma!! Får kämpa ett tag till :-) Förresten, när du väl får syn på ditt sms så är det säkrast du svarar att 44-48 blir perfekt på A för annars blir jag ledsen ;-)

2009-06-26 @ 21:35:39
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Malin

Eller så väntar vi trillingar bägge två!;) När har du UL?

2009-06-27 @ 22:56:21
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0