Utmanad

Jag har blivit utmanad av Chokladmamman att gå in under min 6:e bildmapp
och lägga upp bild nr 6 därifrån!

Yeahhh Baby!


Den sjätte bildmappen på våran dator visade sig vara ifrån 2006;
Risgt, risigt, superblekt hår - Japp
Risigt, risigt smink som jag garanterat har sovit och nyvaknat i - Japp
Naken, nyvaken Fridolina (inte ett dugg risig - Japp;)

Lite roligt att det blev just den bilden iaf för bild nr5  var en helnäck Frida
och bild nr7 en väldigt suddig bild av Ozzys små ormbebisar
(medans de levde;)

Jag utmanar följande sex bloggare att göra samma sak;

Lisa
Ingela
Sofia
Cecilia
Emma
Marie

If you dare...

Jag börjar gissa att temat på denna utmaning har med siffran 6 att göra;P

Kommentarer
Postat av: pia

Beställde från babyshop.se. Jävligt snabb leverans!

2009-01-31 @ 09:23:10
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Ingela

Jag tar tag i det imorgon då jag kommer hem! ;)

Shit undra vad jag har för bild där!?

2009-01-31 @ 12:17:49
URL: http://tingelingela.blogg.se/
Postat av: Sofia

Bild kommer när jag kommer hem..

2009-01-31 @ 23:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0