Mamma Blogg Award

Jag har fått en "award" av Ingela,
Man tackar man tackar! =D


 

Reglerna för Awarden är enkla.
Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg,
länkar till bloggen som jag har fått den ifrån.
I min tur delar jag den vidare till ALLA Mammabloggar som jag tycker förtjänar den!

Lämnar såklart ett meddelande inne hos Dem, om att de har fått den!
Det är med en stor Ära som jag ger den här Awarden vidare till:

Lisa

Anna

Lina

Tant Grön

Nina

Maria...  om du hade haft en blogg hade du oxå självklart fått en;D
Gå in på www.blogg.se NU och börja knåpa!
Jag vill ju läsa om vad ni pysslar på med där nere=D
Nu nu nu!!!

Många av de övriga mammabloggar jag brukar läsa har ju redan fått awarden
så det känns ju lite töntigt att ge tillbaka den igen;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Den tackar jag för! Ser att du skaffat dig en vit bakgrund till din blogg nu..helt oväntat ;-) Snyggt är det i alla fall och jag diggar verkligen kronorna på de tre kungligheterna ;-)

2009-01-18 @ 17:32:44
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Tant Grön

Man tackar allra ödmjukast och ler så där fånigt stolt! Smicker. utmärkelser, och allmän uppmuntran och positivitet är alltid välkommet, hi, hi! Ska nu fundera på vilka jag ska skicka utmärkelsen vidare till :-)

Postat av: Anna

Ååå-jag rodnar och blir tårögd-tackar tackar för awarden!KOmmer upp på bloggen i kv! Måste säga dito om din blogg! :-)

2009-01-19 @ 16:17:33
URL: http://lillaagnes.blogg.se/
Postat av: Nina

tack va gullig du är :D ska genast börja läsa på din sida :D

2009-01-19 @ 20:58:39
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0