Lyx bebis

Helt otroligt!
Astrid har lärt sig ett nytt trick... tricket kallas för att ligga ner;D
Ibland kan hon t.om ligga ner alldeles själv och igår låg hon ett bra tag
naken och försökte vända sig från rygg till mage medans hon "sjöng" för
mig och D. Hon har fortfarande ena armen ivägen för att hon ska rulla
runt helt men det är nog ändå endå en av de första gångerna som hon
ens brytt sig om att prova=)

Det är bra med mycket mammafika alltså!
Det var nämligen där som Pumlan visade upp sitt nya "trick" för första
gången och jag är ganska säker på att hon i smyg kollat in och lärt sig av
sina bebbepolare;)

Som om inte det skulle räcka så har Pumlan dessutom varit på superbra
humör nu mest hela tiden och (jag törs nästan inte skriva det) bjudit
mamma på två HELA nätters sömn på raden!!!
Hon är bara SÅ himla underbar=D


Happy Times!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, en vecka går fort. Men dagarna där efter brukar gå lååångsamt.. Jag tänkte iaf hinna med ett mammafika till veckan då jag kan åka iväg BARNFRI, eller magen har jag ju alltid med så klart ;)

2009-01-29 @ 12:06:12
URL: http://idassida.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag skickar över Alvin på kurs hos dig (eller kanske är det hos Astrid) till helgen så kanske vi också kan få sova lite hela nätter sedan.

2009-01-29 @ 18:47:59
URL: http://vidvagensande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0