Fullt upp


Idag har faktiskt jag och Astrid haft fullt upp. Även om vi då egentligen
började dagen först klockan 12.00 då vi promenerade in till stan med
Lisa och Alvin. Lite impulsivt kom jag på att jag behövde klippa mig
och då det fanns klipptid samma dag och Lisa var supersnäll som
ställde upp som barnvakt så var det ju snabbt fixat!
Eller snabbt och snabbt, jag tror ingen av oss riktigt hade räknat med
att det skulle ta en timme och en kvart att klippa mitt hår men som tur
var så var båda barnen jättesnälla, speciellt Alvin som satt gulligt i sin
vagn stort sätt hela tiden medans  Lisa fick motionera runt lite i salongen
stundvis för att hålla Pumlan nöjd;D
Eftersom klippningen tog liiite längre tid än vi hade räknat med så fick
vi sen dra en snabbis till M&P där både  vi och barnen fick lite mat i
magen och småttingarna även fick nya blöjor innan vi skyndade vidare
hemmåt för att hinna lämna småttingarna och byta om till
TRÄNINGSKLÄDER!
Idag, hade vi bestämt sen tidigare, skulle nämligen vårat nya, friskare,
starkare och framför allt  träningsinnehållande liv starta;D

Och hur gick träningen sen då?!
Tja, på något sätt fick vi för oss att en bodystep kanske inte är så farlig.
Det såg t.om lovande ut innan passet startade och endel äldre damer i
träningskläder började dyka upp;), perfekt! tänkte vi, hur jobbigt kan det
va?!

Kommentar efteråt;
HA HA HA HA HA HA ha ha ahahahahahahahaa....
Shit i helvete så jobbigt det var!!!
Efter uppvärminingen så kände jag mig klar och då fortsatte passet i
samma popcorn-tempo i nästan en hel timme!

Kommer vi att göra det igen då?!
Självklart! Är huvudet dumt får kroppen lida!
Om äldre damer kan så måste väl vi oxå kunna;P
GOD DAMN IT!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha...skrattar högt Underskatta aldrig gamla damers kondition-de har ju haft några år på sig att träna!;-)

2009-01-13 @ 21:37:43
URL: http://lillaagnes.blogg.se/
Postat av: Anna

Hm...?Vart tog min kommentar vägen..?Nåja,skriver en ny-kanske det gamla poppar upp?



Jag börjar om :

Hahahaahah,under skatta aldrig gamla damers kondition,ty de har haft läääänge på sig att träna upp den! ;-)

2009-01-13 @ 21:40:42
URL: http://lillaagnes.blogg.se/
Postat av: Lisa

Klart vi kommer göra om det igen...och lika slut kommer vi vara även nästa gång och kanske även gången därpå. Men tänkt vilken ork vi kommer ha när vi blir gamla. Att hoppa runt som popcorn kommer inte vara några som helst problem för 2020-talets Lisa och Sofia ;-)

2009-01-13 @ 22:17:07
URL: http://web.comhem.se/storastaden/dagbok.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0