Det är låångt till Haparanda

Så vad fyndade jag på ikea då?
Jag ärligt talat så vet jag inte riktigt... men det kostade mig en
tusenlapp!
Varför är det så, att när man hanldar möbler på ikea så blir det jättebilligt
men när man egentligen inte handlar något speciellt så blir det dyrt;)
Hmmmm...

Pumlan fick iaf en matstol och ett litet matkit med tallrik. bestick, mugg
och haklapp i form av en svart groda, så nu blir det smakportioner till
veckan... måste bara kolla upp hennes röda torra fläckar på magen hos
bm på onsdag. Är skitnojjig att hon ska bli mjölkallergiker som
storasyster var.
Inte för att det var speciellt hemskt egentligen och idag har det ju
dessutom kommit en miljon fler mjölkfria alternativ än vad som fanns
då. Men ändå vill jag ju såklart helst att hon ska klara sig utan allergier!
Men vi får väl se.

Nu ska jag gå och läsa en godnatt saga för Fridolina som helt ställt om
dygnet då hon har varit sjuk. Tur att Pumlan redan somnat för efter
godnattsagaor brukar jag ha svårt att hålla mig vaken;D

Slänger upp en bild på Pumlan från imorse.
Ibland har hon faktiskt inte märkeskläder på sig... fast det händer inte så
himla ofta;P


Jättefin i Katten Jansson. Present från Daniels mormor...usäkta jag
menar ju såklart "Barbro";P


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken liten sötsnok. Nästa så att jag inte kände igen henne i de där kläderna ;-)

2009-01-18 @ 17:25:04
URL: http://vidvagensande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0