Vilse i pannkakan

Man lär sig nya saker hela tiden!
Idag lärde jag mig att man faktiskt kan gå vilse PÅ LERBÄCKEN!?
Två vuxna människor som tror att dom har koll (eller faktiskt så var det nog
bara jag som trodde att jag hade koll... med betoning på trodde.)

Det började med att jag och Lisa skulle vara hurtiga och gå en promenad,
sedan skulle vi vara jättehurtiga och promenera ända till Lerbäcken
(Ja, från Hertsön och ja, det är faktiskt jääättelångt;)
Som tur var så trivdes iaf bägge barnen ganska okej med att sitta i sina vagnar
för rätt som det var när vi (jag) trodde att vi var på väg tillbaka mot Hertsön igen
så fann vi oss själva stående på ett skidspår(?!) omringad av mörk skog och
utan någon som helst aning om hur vi kommit dit eller framförallt hur vi skulle
ta oss därifrån!
Vi såg en skoter som kom körandes men det var typ allt!

Vi visste ju redan sen tidigare att ingen av oss har någon som helst talang för
att göra rimliga uppskattningar med ögonmåtttet;P Men att mitt lokalsinne var
SÅ fruktansvärt dåligt kom ju lite som grädde på moset till detta!

Det slutade iaf med att vi fick följa gatlubelysningen tillbaks till bebyggelsen och
sedan orientera oss frammåt med hjälp av bilvägarna! Gångstigarna overthere
är ju inget man kan lita på;P

Till mitt försvar vill jag bara poängtera att det var mörkt ute!
JÄTTEMÖÖÖRKT!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ni hittade säkert till barkbanan ovanför lerbäcken! :D Ni skulle ha följt skidspåren så hade ni tagit er till ormberget såsmåningom ;)

2009-02-01 @ 23:56:34
URL: http://solouniko.blogg.se/
Postat av: Lisa

till det här säger jag bara "ingen kommentar" ;-)

2009-02-02 @ 10:22:22
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Marie

Egentligen fotade jag den ENORMA kisspölen han åstadkommit, men den syntes inte på bilden, haha. :D

2009-02-02 @ 10:48:24
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0