Tidsoptimist - Javisst!

Anledningar till att det kan vara bra att gå hemifrån tidigare än en kvart 
före bokad tid på bvc;

1. Det mest uppenbara - Jag bor i slutet på hertsön... vårdcentralen ligger
    alldeles i början och hertsön är STORT! ... iaf väldigt lååångt.
2. Det tar bara just under kvarten för mig ensam (utan vagn och barn) att gå
    samma strecka sommartid på asfalt!
3. Om det snöar och blåser i massor ute så är risken ganska stor att
    gångstig (och övriga vägar likaså) INTE är plogade!
4. Vägen från mig till vårdcentralen består till störtsa del av uppförsbackar!
4. Man blir väldigt svettig och anfådd av att ploga sig fram i uppförsbacke
    med barnvagn i snö och under tidspress!!!



Jag var ganska imponerad av mig själv då jag 10.32 kunde anmäla "mig" i 
receptionen. Problemet var ju bara att jag borde varit där redan 10.30, men
ändå!=)


Kommentarer
Postat av: allicen

Det måsta jag säga var bra gjort! vilken klocka som helst kan gå två minuter fel så du var säkert där i tid =)

2009-02-23 @ 14:08:57
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha...du kände när du stressade fram där genom djupsnön att det var en riiiktigt bra idé att plocka fram kameran och fota förstår jag ;-) 3 paket nappar på väg hem till astrid förresten!

2009-02-23 @ 15:42:34
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Bra jobbat! Själv höll jag knappt på att ta mig fram idag och jag körde ändå bil :) SNÖOVÄDER!!

2009-02-23 @ 17:52:04
URL: http://ebbacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0