Sing Star

Mellan 02.00 och 06.00 har Pumlat "roat" oss inatt med sång och lite
mellnsnack!
Iaf så trooor jag att det är ungefär mellan dessa klockslag men
eftersom hon ändå varit så nöjd och glad hela tiden så har jag mest
legat och halvslumrat bredvid, proppat in nappen med jämna
mellanrum och kollat på klockan.
SOV UNGE... SOOOV!!! har jag tänkt, men Pumlan har bestämt inte
velat sova!

2 gånger har hon ätit inatt också, vilket hon i vanliga fall inte brukar
(jag är så himla skönt bortskämd;). Men det är kanske så det går när
lillbarnet somnar redan vid klockan 7 på kvällen.
Nu sitter vi och kollar Vakna med the voice och jag väntar på att Pumlis
ska bli trött och sova...
Jag är trött!!! Jag vill sova!!!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Visst är det härligt när man är tröttare när man ska stiga upp än när man gick och la sig?



Texas har somnat kl 8 två kvällar i rad nu, helt sjukt! Vad ska man göra av all egentid? ;)

2009-02-12 @ 09:36:56
URL: http://tingelingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0