Time-Out

Daniels julklapp till mig♥

"Detta häfte ger dig 5 möjligheter att ta Time-Out
med mig... avbryta hockeyträningar, arbetsveckor,
renoveringar och göra det du vill göra..."


Jag brukar verkligen inte vara blödig... men då jag
öppnade och läste den presenten var det riktigt
nära att jag började stor-böla!

Jag älskar mina barn till döds och skulle för allt i
världen inte vilja ändra på mitt liv det allra minsta.
Men visst kan det vara väldigt intensivt ibland.
Vissa dagar kan det vara väldigt mycket och man
får verkligen jobba arslet av sig bara för att få
vardagen att gå ihop med jobb, skola och läxor,
mat, träningar och hushållsarbete. Sen vill man ju
även ha tid till att bara mysa och ta det lugnt,
umgås som familj och träffa vänner.

Barnen kommer alltid först så ibland kan det vara
lätt att man glömmer bort eller tar varandra för
givet, speciellt då man är ap-trött!
Men nu äger jag ett "gyllene häfte" med MINA
favoritsaker att göra tillsammans med min
älskling♥

Som balsam för själen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Men vilken klockren julklapp, bra jobbat Daniel! :)

2009-12-26 @ 09:11:20
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vilken underbar julklapp han knåpat ihop! Och kom ihåg att om ni behöver hjälp med barnvaktande när ni tar lite time-out så är det bara att ni hör av er. Vi kan absolut leka 5-barns familj ett tag :-D

2009-12-26 @ 09:54:19
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Men super bra julklapp... riktigt rolig idé =)

2009-12-26 @ 11:43:26
Postat av: Malin

Va söt han är, det är ju perfekt!=)

2009-12-26 @ 12:33:16
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0