Hello nattvak och total brist på sömn!

Det är något fel på våran bebis.

Jag fick som för mig att små bebisar sov mest hela tiden.
Vaknade och grinade för mat och ny blöja lite då och då,
men fortfarande med liiite sömn däremellan.
Hilding verkar inte ha hört talas om detsamma dock.

I natt har han varit vaken hela natten.
HEEELA NATTEN! Och då överdriver jag inte ens.

Eller om jag ska vara helt ärlig så sov han ju faktiskt
ca 20 minuter på min mage där vi 02.30, och så 5 eller
10 minuter efter endel amningar. Jag lyckades också
få honom att sova nästan en halvtimme vid tutten där
vid 03.30... och sen fick Daniel kliva upp med honom
mellan 04 och 05 då jag trodde att jag skulle bli knäpp!

Sen skulle han äta igen och 05.30 väckte han Astrid.
Först 06.00 då Astrid låg i våran säng och kollade
I drömmarnas trädgård så somnade han och sov ända
fram till 08.00.
Kul då att en massa väckarklockor börjar ringa 07.00!

Jag älskar honom MEST och vill absolut inte lämna
tillbaka honom...men en medföljande manual hade
suttit fint!

Nu sussar han hur lugnt och fint som helst i sin
djungelgunga och lär säkert göra så i en 2-3 timmar
till. Så nu ska jag nog också gå och sova en liten
stund.

Lilla plutten♥

Kommentarer
Postat av: ida

Ja, tänk vad lätt det hade varit att få barn om man fick en manula på "köpet". Gärna en par veckor innan bebben tittar ut så att man hinner gå igenom den ordentligt och ställa dygnet efter det lilla livets inre klocka.

2009-12-15 @ 18:33:41
URL: http://idassida.blogg.se/
Postat av: Pia - Mejas mamma

Fy, kommer ihåg hur det var när Meja var liten. Hon vände ju på dygnet totalt! Jag höll på att strypa ungen!;) Haha. Hon var ju vaken hela nätterna, lääääänge!

2009-12-15 @ 21:13:04
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0