Första badet

Ja, det ju riktigt pinsamt.
Imorgon är lille farbrorn 3 veckor gammal och igår först
fick stackarn bada... första gången EVER.
Nice!

Men han luktar sååå gott och blir ju inte direkt smutsig,
det är i alla fall mitt försvar när socialen kommer och
knackar på;)
Sen har jag inte velat börja med bad-projektet då jag
varit ensammen med barnen och när Hilding väl sovit 
om kvällarna har vi för allt i världen inte velat väcka
honom bara för ett bad.

Det är inte lätt att vara nummer fyra!


Tittar nyfiket med stora ögonoch viftar på armar och
ben medans vi spolar upp badvattnet.


Barnens farmor kom med en praktiskt "badmojjäng" på
julafton som hon tyckte vi kunde ha då vi badar Hilding.
Helt perfekt!


Nästan så man anar lilla skrattgropen på ena kinden♥

Jag var nästan lite orolig att han skulle bli rädd och
börja grina när han väl kom ner i vattnet, men han
trivdes och sprattlade som en liten fisk.


Fina bus-Astrid som helst av allt bara vill riva ut allt toa-
papper och gräva ur papperskorgen.


Kommentarer
Postat av: Emma

Milla har samma suit idag, fina tågen. Att en 56a kan se så stor ut :D Mysigt med bad, gud vad Milla älskade baljan som pyttis. Nästan så man blir liiiiite sugen på en till :D

2009-12-26 @ 19:55:24
URL: http://solouniko.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Han är sååå snygg lill killen eran :)

2009-12-26 @ 22:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0