Yr i bollen

Alldeles snurrig i huvudet är jag för det mesta när jag kliver upp om
mornarna.

Oftast brukar jag bara fortsätta gå på som vanligt och bara hoppas på
det bästa. Att jag kommer dit jag ska utan att krocka, ramla omkull eller
slå i allt för många saker på vägen dit. (Självklart bär jag dock inte runt
 på Pumlan innan hela huvudet är med.;)  

Imorse var jag dock bara millimeter ifrån att gå rakt in i dörrkarmen på
väg till toan och sedan smällde jag upp en kökslucka rakt i skallen då
jag skulle ta fram tallrikar till storbarnesn frukost.
Så nu är det nog färdiglekt, jag får helt enkelt masa mig iväg till apoteket
och köpa lite järntabletter!

Ingen chock egentligen då jag knaprat dessa små piller nästan från det
att jag gick och fick mens i tidiga tonåren. Men ändå! På något sätt tyckte
jag att jag käkat nog med järn efter att jag avslutat min post-.Astrid kur
på 2x100mg niferex om dan.
Men jaja, det är väl bara att börja tugga igen. Just nu är det ju som att
vandra omkring i fyllan om mornarna. Kanske inte helt optimalt med en
6-månaders! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0