Jag måste ta tillbaka

Att jag senaste dagarna gått omkring och tyckt att D varit ganska värdelös;P
Han är pappaledig (fast egentligen har han semester) 4 dagar i veckan men
har haft fruktansvärt ont i ryggen varav jag ÄNDÅ fått göra allt hemma och fått
ta hand om alla barnen (läs Astrid och Daniel;) samtidigt.

Men nu idag då vi kom hem från lite mammahäng i Rutvik så möttes vi helt
plötsligt av ett städat hus, romantisk musik, matdoft och kläder som var både
tvättade OCH upphängda!!!
I LOVE HIM!
Killen KAN ju... när han vill.


D överaskar med älgstek(!) potatis och rotfruktsgratäng, svampsås och
vinbärsgele!


Glass med varma hallon och kaffe till efterrätt=)

Jag tro att t.om med Astrid blev lite överrumplad för när hon sen skulle
äta sin middag var hon lite extra glad och busig vilket resulterade i att hon 
efter att  hon ätit färdigt var i behov av ett bad;)


När Astrid badar blir ALLA som råkar befinna sig i närheten blöta.
Därför ropade jag på Fridan och bad henne hålla koll på lilltrollet.


Det är ju onödigt att jag bli sjöblöt då det finns andra i närheten som 
gärna blir det frivilligt!
(Yeah, that´s how we do it!)
;D

Kommentarer
Postat av: Lotta & Joel

Hihi...så söt hon var i badet... en riktig fisk i vattnet :)

2009-04-21 @ 20:55:55
Postat av: Lisa

Åhå..vilken lyx. Blir du less på honom kan han få komma hit och bo ett tag ;-)

2009-04-22 @ 08:08:27
URL: http://vidvagensande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0