6 maj 18.30

Är det dags för årets sista föräldraråd!
Jag skriver upp det för att jag absolut inte får glömma det. Av tre möten
totalt på ett helt ÅR har jag lyckats schabbla bort två(2!!!) så det här är
alltså min sista chans att bevisa att jag inte är totalt j*vla värdelös som
förälder!

Jag tyckte alltså på allvar att det verkade som en hyffsad enkel
uppoffring då jag frivilligt anmälde mig som föräldrarådsrepresentant
för Fridas klass på ett föräldramöte då ingen annan kände sig manad.
Jag var ju ändå höggravid och tänkte att "hur mycket kan jag ha för mig
då bebisen väl är född?!"
Det var bara det att jag inte hade med i 
beräkningen att  jag skulle bli helt j*vla hjärndöd av vakennätter och leva
med en total avsaknad av tid och rum, datum och årstider;)
Sanningen började dock sakta gå upp för mig då Ozzy en dag kom hem
från skolan och argt undrade varför jag aldrig dykt upp på hans 
utvecklingssamtal!
Dagen efter det bommade jag det 1:a föräldrarådet...
Men nu jävlar är jag beredd!
(6 maj, 6 maj, 6 maj, 6 maj, 6 maj...)

Kommentarer
Postat av: Lotta & Joel

Hoppsan...hoppsan... vi får hjälpa dig att komma ihåg =)

2009-04-21 @ 20:53:31
Postat av: ida

Du är inte ensam som missar datum, tider och annat viktigt till höger och vänster. Jag skulle kunna glömma bort min egen födelsedag!

2009-04-21 @ 21:18:37
URL: http://idassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0