Hmmm...



Vet inte riktigt vad jag har tänkt skriva om här ännu... men någonting blir
det väl.

Är en snart 30-årig (men gud så gammalt det lät) 3-barns mamma som
bor med min älskling Daniel i ett gult litet hus i det nordligaste sverige.

Sen våran lilla Pumla Astrid föddes så har jag plötsligt mer tid än jag vet
vad jag ska göra av med.
Då är jag ju oxå hyffsat lat så detta betyder absolut INTE att vårat hus
är glänsande rent, middagen färdiglagad (hatar att laga mat), tvätten är
tvättad och att alla andra saker som behöver göras i en familj på 5 är
avklarade. Det betyder bara att jag hittat på ett annat sätt att roa mig med
en bärbar dator medans Pumlan sover eller ligger och pratar med mumin
i gymmet.
;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0