Julkort ala 2008


Inatt har vi sovit trååångt!

Eller vi och vi. Daniel ligger som vanligt och tar upp all plats på
sin sida (och lite till) medans jag och Astrid har delat på min sida.
Hon vägrar liksom att sova i spjälsängen längre än max 30min åt
gången och på natten vill jag gärna sova ostört lite längre än så!

Vid 02.00 vaknade Ozzy med feber och huvudvärk så efter en
alvedon och vatten fick han oxå krypa ner hos oss, fast nere i
fotändan då han inte rymdes någon annanstans. Har sovit resten
av natten lite dubbelvikt med Pumlans fötter trampandes i min mage
samtidigt som Ozzys pillat mig i nacken. Vet inte om det är jag som
är väldigt kort eller om det är han som har blivit väldigt lång?!
Är nog lite av båda. Trångt som sagt, men ganska mysigt:)

Idag är ju sista dan för att posta julkort med julfrimärken och
faktiskt så kan jag skryta med att jag o Frida postade våra redan i
söndags efter hennes innebandy, vilket är imponerande för att vara
oss - alltid ute i sista minuten i vanliga fall;)

Kan ju bara konstatera att en digitalkamera är närmast ett måste
vid arrangerade bilder på barn! 

             

           
Tror ju inte direkt det blir lättare nästa år när de stora
redan nu börjar protestera och Astrid 2009 lär vara
mer "rörlig". =D

Med lite pysselgrejjor från Rusta så blev det iaf efter dryga 60min
utan bråk?! så här fina julkort tillslut. Tänk vad man kan göra med 
lite småkraffs och glitterlim :)


 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad fina julkort! Kul med personliga, hemmagjorda kort. =)



Jag känner igen detdär med trångt i sängen... Fredrik har en speciell sovställning som han MÅSTE sova i och då tar han ju självklart upp mer än halva sängen. Dessa karlar ;)

2008-12-17 @ 12:10:54
URL: http://tingelingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0