Ozzys rum

Med tapet på alla fyra väggar äntligen.
Så blev det;


Jag har en thing för smågubbar på tavelramar just nu.
Tv och spelarhörnan, bäddsoffan är också super till övernattande kompisar.

Sänghörnan, som den har sett ut ett bra tag. Bäddas ALDRIG, så de gånger jag städar upp där inne viker jag bara överkastet och slänger på längst ner. Bäddade sängar är överskattade!;)
... säger jag bara för att överkastet till våran dubbelsäng snyggt ligger ihopvikt i klädkammaren och aldrig används det heller. Jag leker att det luftar bättre så, men sanningen är bara att jag är lat.



Sett från dörröppningen.

... TA-TAA, med snygga hustapet på sista väggen äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0