Fyndmarknad fyndat!

Fyndmarknad i Arcus igår, och hejbara vad jag faktiskt fyndade!
Hemligheten är alltså att man ska åka dit och förvänta sig skit och egentligen inte tänkt köpa någonting alls. Då kommer man hem med massor!

Gårdagens bästa köp måste iallafall utan tvekan ha varit Busungar rullgardinen från Mairo, 140 cm mörkläggande, för en ynka liten tjuga!?!


Inte riktigt rullgardinen jag planerat till småttingarnas egna rum (to-be), men för 20 kr bara ÄLSKAR jag den!:)

Jag tyckte nästan lite synd om den förvirrade killen i ståndet som inte riktigt hade koll på att de överhuvudtaget sålde en rullgardin när jag (tack vare Lisa;) frågade om priset.
-Tjaaa, du kan få den för... säj 20kr.
-TAGET!

Fästen att skruva upp rullgardinen med saknas men jag tyckte det kändes lite väl fräckt att gå tillbaka och fråga efter dem en liten stund senare då hans fru/sambo hade återvänt till ståndet. Så väldigt glad hon måste ha blivit över att ha sålt en 600 kronors rullgardin för en pluttig liten tjugo liksom!;P

Kommentarer
Postat av: Tana

Vilket superfynd, kul :) Den är jättefin och jag tror den kommer passa skitbra i barnens rum!

2011-05-15 @ 11:31:25
URL: http://lifeoftana.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, det var ett riktigt fynd. Tyckte jag fyndade då jag köpte en exakt likadan förra året på fyndmarknaden för en hundring. Det följde inte med några fästen till min heller. Men ett tips är att nästa gång du åker till Ikea säga att dina fästen till en rullgardin gått sönder så du behöver nya. Jag gjorde så och tänkte förstås att jag skulle behöva betala litegrann för dom, men jag fick dom gratis :-)

2011-05-15 @ 19:51:12
URL: http:// leonell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0