The World

Okej, ibland får man ändra sig.
Först tänkte jag att jag var nästan färdig med hallen men
så råkade jag springa på denna världskarta/väggtext på
Tradera som viskade "Köp mig!" "Du vill ha mig!" "Jag vill
sitta i din hall!"
Så för 159kr så viskade jag tillbaka "Ja, du har nog rätt!"
(självkontroll är inte en av mina starkaste sidor nej;)




Vaken-mitt-i-natten-surf slutade dessutom med att jag nu
också väldigt väldigt gärna även skulle vilja ha en sånhär;


Odda förvaringsmöbel från Ikea.

Men det hade varit riktigt fint.

Kommentarer
Postat av: Tre ungar och bebis i magen

Så fint du fått i headern:)

2011-03-10 @ 13:38:03
URL: http://www.treungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0