Snörvel host och harkel

Jag är sjuk och tycker j*vligt synd om mig själv.
Nej, men det gör jag egentligen inte, för om man nu måste vara lite sjuk ibland så känns en förkylning rätt okej och överenskomlig. Två alvedon att börja morgonen med och sedan hade jag en liten överläggning med mig själv om jag borde åka och jobba eller inte men när febern försvunnit bestämde jag mig för att lite snor och halsont absolut är okej att jobba med utan att man sen förtjänar att åka på milt spöstraff om man skulle råka smitta ner någon annan (som vid magsjuka;) och några koppar kaffe och en frukostmacka senare mår jag nu faktiskt helt okej. Och nämnde jag att jag snart blir ledig fredag, lördag, söndag och måndag! Oh yeah!

Lite self pity shopping (eller vad man nu kan kalla det för att få det att låta åtminstone liiite nödvändigt;) från midsommarrean hos Favoritsaker.se;

Kökshanduk från Ingela P Arrhenius. I love Ingela! 


Snygga stadbrickan från Emelie Ek Design.

(Bilder från favoritsaker.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0