Och lite svart.

Då D och småttingarna sov borta tidigare i veckan och jag målade i köket så hann jag även med att spraya eluttagen och lampknapparna svarta. Gick på max fem minuter och blev genast sååå mycket bättre.


I love sprayfärg!

Sen var när D var iväg på cykelfest igår/inatt (lååångt ifrån så hurtigt som det kanske kan låta) så roade jag mig lite med detta när småttingarna hade gått och sova;


... nästan så jag hade väntade mig att få ett samtal på jobbet imorse med början;
-Men Fia vafan...

Men det kom aldrig.
Jag vet inte riktigt vad jag ska dra för slutsats av det (förutom att någon är väääldigt bakis), men det måste ju nästan annars vara bra!;)


Kommentarer
Postat av: k

Vart gör du dina headers?

2011-07-14 @ 19:58:30
Postat av: Malin

Snyggt med svarta lysknappar!! Vad du är pysslig, alltid nåt nytt spännande på gång :)



Vilken tur att det inte bara är jag som är tråkmåns och inte gillar såna lekar/tävlingar ;)

2011-07-14 @ 22:52:49
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Vart gör du dina headers??

2011-07-17 @ 10:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0