Tejp it

När jag tidigare klickade hem julklappar från Barnvänligt
så "råkade" jag samtidigt klicka hem en rulle biltejp även
till mig, i samma veva.
Veckan före jul passade jag och Hilding på att tejpa oss
lite bilbanor medans storasyster var på dagis.


On the road.


Vårat vita vardagsrumsbord från Ikea har defenitivt
sett sina bättre dagar men så var det nästan gratis
också så det gör inte så mycket. Nu bilbanepimpat!



Så sött med lillfingret som spetar:)



Tavellisten fick sig också lite bilväg.


Under korgarna i bokhyllan finns ytterligare
lite bilväg till alla bilarna.


Tur att det finns mycket tejp på rullen dock för just nu
har även tejpen på bordet sett sina bättre dagar.
Tanken var annars från början att tejpa bilbana på
Astrid och Hilding kommande golv... men ska jag bara
vänta på det så får jag ju vänta i nen halv evighet. 
Riktigt enkelt och roligt var det iallafall!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilket pimpinett lillfinger!;) Roligt med bilbana både lite här och där. Jag kan tänka mig att det uppskattas av barnen.



Kram

2011-01-15 @ 16:48:11
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Annika

Men, vilken kul tejp!!! Synd att Noel ALDRIG leker med bilar...det är bara klubbor och bollar heeela dagarna...:)

2011-01-15 @ 19:01:48
URL: http://vialno.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag har spanat på den tejpen länge, men inte fått tummen ur och klickat hem den. Hur är den, är den lätt att ta bort om man vill få bort den eller lämnar den en massa fula spår som inte går att få bort? Inte för att vi direkt har några saker som är dyrgripar och vi skulle dö av att det blev lite märken på haha. Med 2 små är det inte ens någon idé att försöka vara rädd om saker ;)

2011-01-15 @ 19:49:38
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/
Postat av: Maria

Åh vad checkt!! Jag håller på och sparar på den coola bilbanetejpen som vi (ok barnen;p) fick

tills vi flyttar, om det nu inte tar allt för långt tid då. Bara för att jag inte vill slösa upp den snygga på barnrummets extremt fula golv. Men nu finns det ju en ljusning:D

Att tejpa bord och grejer var ju ingen dum idé!

Kul & snyggt! Då kanske man ändå inte måste sitta & tråk hålla sig på hela rullen trots allt;P



Gud vilken rolig sida förövrigt barnvänligt.nu

surfandes på den kan man nog bli sittande länge;)

Baking cupcakes-kitet Selin fick var en succé!

Det kom ur kartongen först idag...å shit vad dom har bakat:D Selin & Ediz har kivats om det halva dagen, tills kusinen Aylin kom. Efter det har dom TRE kivats om den typ resterande av dagen med Emin inblandad lite då och då..haha

Grymt poppis kort sagt!:D

2011-01-15 @ 20:54:19
URL: http://maryworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0