Önskelista

Till veckan fyller jag år och efter vissa önskemål så
kommer därför här en liten ihopknåpad önskelista.
Dock har jag verkligen redan allt jag behöver och
vill ha så presenter är absolut inget måste.

Nr 1 på önskelistan är annars helt klart barnvakt åt
fyra mycket fina barn, för min födelsedag firar jag och
D med övernattning i Haparanda på underbart spa!:)


Mascara Lancome Virtuose


 
Fantasy doft från Britney och smycken från Snö


Burkar från Dixie

Jag gissar att önskningar som större vinterskor
(typ stl 23) till lilla H ändå inte är giltiga här!;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Visst har jag berättat om Haparanda? Jag måste ha tjatat om hur bra det var där!! Nästa flykt på tu man hand blir dit, men när får vi komma på kalas?

2011-01-03 @ 17:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0