H&M Love

Märkesnörda i all ära
(barnkläder - jag erkänner; Love theme!)
... men H&M är som fortfarande svårt att klå!

Klick! klick! klick!
Och så har man plötsligt från en och samma hemsida
sommargarderober (en bra början iaf) till barn x4 i 
varierande åldrar och storlekar för en inte alltför
orimlig penning.

Frida är alltid den som är snabbast att kasta sig över
H&M-katalogen så fort den dimper ner i brevlådan
(och sen slåss vi om den tills jag vinner då jag
fortfarande än så länge är starkast!;)
och sen sitter
Frida i flera dagar och bläddrar och kryssar och
berättar om allt som hon vill ha, och när jag känner
mig snäll (eller rik) så brukar jag klicka hem något
av det förkryssade som också jag tycket är snyggt
(höhö!) eller som hon behöver.

Ozzy kollar aldrig varken H&M eller på kläder i
allmänhet men har ändå en väldigt stark vilja om
vad han gillar samt tar på sig och INTE tar på sig. Så
där får man oftast bara gå lite på känsla när jeansen
han drar runt i är konstant redo för högvatten och
tröjorna ser ut att ha krymt i tvättmaskinen...


Dagens Frida by H&M
(med älskade kärlekshalsbandet från mormor:)


Rådjurslinne 79,50
Harembyxa 149:-
Tights 79,50
Kittysockar 3 för 99:-

Totalt 341kr för dagens outfit
(trosor har jag ingen aning om vad hon har men jag
skulle gissa på tag 3 betala för 2 från kappahl så säg
runt 380kr för absolut alltihopa.)

... nääästan som ett par NS jeans;-)


Kommentarer
Postat av: Malin

H&M är grymt! Har också klickat hem lite sommarkläder till barnen därifrån och man får ju en hel hög med kläder för nästan inga pengar alls. Dessutom känns det ganska bra att inte ha lagt ner en hel förmögenhet på de kläder som de ändå ska sitta i sandlådan med i sommar :)

Tack för peppingen! :) Ibland känns det bara som att alla andra är såna perfekta föräldrar med ett outtömligt tålamod och som att man är ensam i världen med att vilja lägga sig ner och bara skrika och gråta. Samtidigt vore det ju himla konstigt om barnen aldrig ser föräldrarna bli ledsna, arga osv. Det är ju liksom inte normalt det heller. Våra barn får väl slåss om psykologtiderna då haha.

2011-01-18 @ 19:53:10
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/
Postat av: Johanna

alla älskar H&M <3 (och dom som inte gör det måste ha en smärre störning) btw, skitfin outfit fridan hade på sig! :D

2011-01-18 @ 21:04:38
URL: http://museasily.blogg.se/
Postat av: Maria

Skitsnygga Fridan!!♥

Ja det ska mycket till att klå H&M.

Mycket snygga kläder till mycket överkomliga priser!

Man kan inte annat än älska att handla där;)

2011-01-18 @ 22:39:57
URL: http://maryworld.blogg.se/
Postat av: Maja

sött

2011-01-18 @ 23:21:35
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Tove

Jag älskar HM, finns inget bättre! Finns kläder till alla oavsett smak! :)

2011-01-18 @ 23:49:18
URL: http://tovelantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0