Girly

Jag och Fridan hade tjejkväll igår. Låg i soffan under filtar i
mjukisbrallor och käkade chips och morotstavar med dip, åt
choklad och drack en massa cola och te och kollade på
Melodifestivalen och sen på en film till tända ljus. Filmen var
betydligt bättre. Eller så har jag bara helt enkelt gått och blivit
pensionär men på fullaste allvar tyckte jag att Lasse stefanz
(ingen aning om hur man stavar men jag gissar på en snitsig
dansbandsbokstav i slutet;)
var på långa vägar bäst igår.
Och då hoppas jag verkligen inte att det är för att jag
plötsligt börjat gilla Lasse stefannz!?!...

Lite senare idag borde borde bigboysen börja dyka upp efter
en hockeyhelg i Kalix vilket blir härligt. Jag och Frida har iaf
redan klarat eldtestet - att mata Ozzys söta ödla med
äckliga, äckliga ÄCKLIGA larver. Tänk den stereotypa
fördomsfulla framställningen av begreppet "töntig fjantig tjej",
preciiis så var vi... fast kanske snäppet värre.

-Ihhhhhhhhhhh!
-Ahhhhhhhhhhhhhhhh!


-DU för göra det!
-Nej DU får göra det!


-Ihhhhhhhhhhhh!!
-Ahhhhhhhhhhhhhh!
-Uuuuueeeeehhhhhhh!

Men nu är det gjort.
Fyfan vad jag är bra!


Kommentarer
Postat av: Ida

Genom alla dessa deltävlingar har jag suttit och väntat på att det ska komma en BRA låt. Hitills har jag inte gillat någon egentligen. Du har helt klart rätt i att Lasse Stefanz var bäst, skulle det inte vara lite roligt med dem som representanter för Sverige i den kommande finalen :D Det kan ju kanppast gå sämmre än i fjol ;)

2011-02-27 @ 14:09:30
URL: http://idassida.blogg.se/
Postat av: Tre ungar och bebis i magen.

Du har en liten award att hämta inne hos mig.

Bara för att jag gillar din blogg:)

2011-02-28 @ 11:19:34
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Postat av: Josefin

Wow, vilket roligt nyhetsbrev Barnshopping.se har gett ut denna månad! Kanon erbjudanden på riktigt bra produkter. Nyhetsbrevet kan du läsa här:

http://barnshopping.se/?wpmlmethod=newsletter&id=26&subscriber_id=240&authkey=9c82c7143c102b71c593d98d96093fde

2011-02-28 @ 12:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0