Reggad

Astrids namn/reflexskylt flög av Brion helt automagiskt en gång
då storebror erbjöd sig att köra och drog en liten rallyrunda i
mindre försiktigt tempo. Jag har inte riktigt idats ta mig för att 
hänga tillbaka den igen efter det, dels för att det till största del
bara är Hilding som åker i den vagnen... men mest för att det
är kallt ute. Nu fick den komma upp och hänga i Astrids säng
istället efter viss inspiration från Ingela. Helt klart snyggare att
ha den som nummerskylt på en "storbarnssäng" dock, men
man tager vad man haver.

Jag är nästan lite småsugen att någon gång beställa skyltar till
samtliga barnen och smälla upp som dörrskyltar till rummen.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Som dörrskyltar har jag sett dem men det var snyggt på sängen och som du säger så kanske de gör sig ännu förträffligare på en storbarnssäng!:)



Kram

2011-02-25 @ 17:07:21
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0