Fixa Rummet

Jag ÄLSKAR Isabell och hennes Fixa rummet som går på svt.
Så himla roligt och inspirerande program att kolla på... fastän jag
sen inte gör ett endaste litet piss själv. Förutom möjligtvis planerar.
Planerar och planerar fastän jag egentligen redan har en ganska
klar bild framför mig för hur småttingarnas rum kommer att se ut.
En massa Ikea, en större säng (mest troligt våniningssäng) till
Astrid och Lillebror får bo kvar i spjälsängen ett tag till. En hel del
förvaring och så lite roliga piffiga detaljer. Synd bara att det
fortfarande lär vara fjorton år kvar tills det blir aktuellt att inreda.

Ibland när jag känner mig helt tokigt inspirerad brukar jag göra
små inhopp och försöka få bestämma lite i de stora barnens rum,
inte lika lätt som när de var pyttesmå dock.


Fridolinas snygga rosa glittriga jordglobslampa från Åhlens.
Får dela plats med mindre snygga Pirates-väckarklockan.


Rummet som småttingarna så småningom kommer att få dela.
Inte världens största... men finns det hjärterum så finns det
stjärterum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0