Kulör

Jag saknar gräs och asfalt, sol och plusgrader i kvadrat.
Blå himmel, gröna blad och blommor i massor av färger.

Sprang på ett par helt underbart gröna gardiner på Hemtex
för någon vecka sedan som jag stod och pillade på ett bra
tag, men fastän jag verkligen försökte så kunde jag inte
komma på något fönster att hänga dem i så det blev ett
par "nästanbäst" panellängder i rosa och orange till köket
istället.


Rosa är min nya färg för stunden;)


Mönstrade gardiner mot en möstrad vägg är väl inte
helt optimalt men kan hända att D eventuellt mördar
mig om jag målar alla väggar vita... fast jag gillar
vita väggar;)

Vi är redan nog oöverens om att vi ska ha pinnstolar i vitt
och svart, kanske en rosa eller en orange istället för de
tvättblekta och konstant smutsiga tygstolarna som vi har nu.
D vägrar i sten och påstår att han hatar trästolar och att de
är obekväma... annars är det mest för att jag har för många
barn och för lite tid och ork som de inte redan står där och
är snygga, moahaha!

Det var den städade versionen...


... den ostädade versionen hänger här!;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill också ha pinnstolar i svart, vitt och diverse knalliga färger men Sören vääägrar! Han förstår nog bara inte hur snyggt det kommer att bli så jag måste nog byta ut de i smyg när han jobbar ;) Måste bara hitta ett gäng som jag jag kan ha som ett litet målarprojekt i sommar också!

2011-02-05 @ 16:23:29
URL: http://solouniko.blogg.se/
Postat av: Tana

Jag har äntligen lyckats övertala F att vårat köksbord ska säljas. Han tror att ett likadant ska in fast smalare men jag har lite andra planer;)Som nya stolar oxå, haha:)

2011-02-05 @ 20:58:33
URL: http://lifeoftana.blogg.se/
Postat av: Linda

Ok, det var stort :-) Eller så är det att Leona har så extremt pyttiga fötter. Strl 22-23 på en dryg två åring. Men jag får söka vidare :-)

2011-02-05 @ 21:27:58
URL: http://leonell.blogg.se/
Postat av: Maria

Supersnygga panellängder, så härliga med det färglada i det svartvita!:)

Haha..K har äntligen medgett att vårat köksbord och våra stolar looks like shit!! och verkligen borde bytas ut...YES!;D Sedan vet jag dock inte om vi är på riktigt samma spår ändå..? Han påstår nämligen också att trästolar är obekväma..Tssss;)

Ja vissa kanske, som dom vi har. Men inte "myran stolarna" som vi SKA ha;P

2011-02-05 @ 21:38:22
URL: http://maryworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0