Trasmatta

Jag älskar mina nya fina trasmattor!
De är som små konstverk i sig och sen värmer de även och är sköna att gå på.


(man måste passa på att fota medans det är småbarnsfritt och städat;)



Färggrann och fin.
Nästan så jag blir lite sugen på att prova väva en själv!


(eller så beställer jag gärna några i fina färgglada färger till barnens rum om min fina mamma någon dag kanske känner för att plocka fram och bygga ihop sin stora gamla trotjänare från förr och börja väva igen!;)
  



Solen återvände äntligen igår på eftermiddagen en stund så då gick jag ut och grundmålade färdigt framsidan. Hilding hängde på och grundmålade sina NS byxor, en t-shirt och sig själv.
Ibland svär jag åt mig själv, men huset blev fint!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är imponerad! Att ha så städat och undanplockat som du lyckas ha är för mig omöjligt. Hur jag än gör så är det leksaker överallt, köksbordet är alltid fläckigt fast jag nyss torkat det. Ett evighetsarbete :)

2011-08-25 @ 20:06:36
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/
Postat av: Tea

Så fint ni har det!

2011-08-27 @ 13:23:50
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0