Black

Hittade ingen bra före-bild på gungställningen ute på baksidan,
men tänk rött och grönt blandat med repor och lite rost.


Nu är den svart!


(Tänkte bara att nu när jag redan lagt upp en massa bilder på Hilding i exakt samma outfit att jag likagärna kan passa på att lägga upp ännu en till! Man skulle nästan kunna tro att samtliga bilder är fotade samma dag... eller nåt!;)

Nu börjar småttingarnas egna lilla privata lekplats på baksidan nästan vara färdig, så färdig nu en lekplats kan bli?! Stubbarna jag fyndade hos morfar ska fortfararande grävas ner och jag har inte beslutat mig för om de ska målas eller inte och bildäcken likaså, men det kan vänta. Sen har Frida och D för längesen hunnit bygga en liten trähäst av trädstocken som Fridan samtidigt fyndade med sig hem. En söt liten renkalv ser den ut som tycker jag, men D hävdar stolt att det är en "stor" och ståtlig häst!
Bilder kommer, idag var det bara alldeles för grått och tråkigt väder.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!
Sitter och googlar på målade gungställningar och hittade din fina som du målat! :) Blev riktigt inspirerad och undrar hur du gjorde innan du målade. Skarpade du bort färgen för? Var det mycket besvärligt? Tacksam för svar :) Om du orkar så maila gärna annars är det inte säkert jag hittar tillbaka hit igen och kan kolla ditt svar :)

2014-05-22 @ 21:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0