Vill ha!

Efter att nästintill letat ihjäl mig efter en (eller hemskt gärna två)
svarta juniorstolar ala "Agam" från Ikea utan vidare framgång
gav jag tillslut upp och flyttade in hallbänken till köket istället då
Astrid slutligen vägrade i sten att sitta i "Antilopen" längre.
"Jag är ingen bebis mamma!" hävdade hon bestämt och sen var
det kört. Nu funkar det ganska bra med att ha henne på bänken
istället (bara jag får vissa fingrar ut och fixar en vakdux på lock-
delen) hon klättrar enkelt upp och ner själv och trivs väldigt bra
med att sitta där... och DÅ kommer Ikea äntligen med detta;


Urban juniorstol i supersnyggt grönt,
finns även i vitt och svart.

Jag VILL HA!
Givetvis när jag inte behöver någon stol längre!
... men för 349:- kanske jag kan behöva en ändå.

Kommentarer
Postat av: Tana

oj, den va väldigt snygg. Den hade varit perfekt här hemma :) Måste till Ikea alltså....

2011-04-14 @ 15:07:03
URL: http://lifeoftana.blogg.se/
Postat av: Tre ungar och bebis i magen

Riktigt snygg den där:)!

2011-04-14 @ 15:33:46
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Postat av: Lisa

Och jag drar till Ikea imorgon ifall du vill skicka med en shoppinglista :-)

2011-04-14 @ 16:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0