Snottat

Förra helgen då jag rensade och städade i Fridans rum så hittade
jag hennes fina betonghjärta med lövtryck som hon fått av sin
kära "broder-från-en-annan-moder"-syster i julklapp.
Schysst som jag är så tyckte jag att det passade alldeles utmärkt
även ute i vårat kök, så jag snodde hjärtanet och satte möbel-
tassar under det och vipps så blev det ett superfint grytunderlägg.

Givetvis upptäckte Frida ganska snabbt min stöld men gick med
på min fina förklaring till att det fortfarande givetvis är hennes
betonghjärtan men att det nu bara bor ute i köket istället tills hon
en dag kanske tar med det när hon flyttar hemifrån!;D
-Ja vad bra, nu kommer jag att tänka på Jossan varje gång vi
äter och jag ser hennes hjärtan,
tyckte Fridan glatt.
-Ja men visst är det bra, höll jag med.

En riktig win-win-situation alltså!;)





Så tack Jossan (och Jenny) för vårat (Fridas) superfina hjärt-
grytunderlägg!


Kommentarer
Postat av: Tre ungar och bebis i magen.

Huuur snyggt som helst jö!

Trevlig lördag på hela morgonpigga famlijen:), eller morgonpigga barn alla fall...

Kram.

2011-04-02 @ 10:01:36
URL: http://www.treungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0