Ha!

Vi har H-A i hallen.
Det låter väldigt dramatiskt, men det är det inte alls.
Väldigt slappt och praktiskt är det däremot.


Två svarta papperskorgar i plast från Ikea (för nästan inga
pengar alls dessutom), lite vit kontaktplast/dekorationsfolie
och, ta-ta!



Bara att kasta i!

Innan de sen är uthällda på golvet bägge två så är det faktiskt 
rätt så lätt att hålla ordning och reda på småttingarnas mössor,
vantar och andra små-kraffs-grejjer.

Den stackars fula postlådan ute står näst på upp-pimpningstur,
men eftersom vi fortfarande saknar fungerande skrivare (suck)
så går det lite trögt med själva "designdelen". Sen har jag inte
riktigt bestämt mig för hur jag vill att den ska se ut heller.
Daniel totaldissade iallafall mitt första fina handgjorda förslag
(men suck igen för karlar som inte fattar nåt men ändå måste
bry sig!;P).

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad fiffigt OCH snyggt!!

Hahaha ja verkligen så sant om karlarna som inte fattar nåt men ändå måste bry sig...vad kan väl förklara känslan bättre än en djup suck!;D

2011-04-24 @ 20:47:06
URL: http://maryworld.blogg.se/
Postat av: Malin

Himla fiffigt! Måste nog hitta på något liknande för som det är nu är det kaos varje gång vi ska ut.



Lite glad är jag över att Astrid dissar både godis och glass. Än så länge ska jag nog tillägga.. Hon kommer nog på det där snart hon också skulle jag tro :) Fast för mig får hon gärna äta äpplen istället :)

2011-04-24 @ 21:23:11
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/
Postat av: Tana

Snyggt!! Skulle oxå behöva märka upp lådorna i hallen där barnens grejer ligger. Saga vet vilka lådor som är hennes och Vildas men det blir fint och så vet ju pappan oxå ;)

2011-04-25 @ 08:32:39
URL: http://lifeoftana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0