Virkat och underbart

ÄLSKAR alla fina virkade bakverk hos Honey Im Home,
så när min kära mamma funderade lite på vad som
vore roligt att sysselsätta sig med i soffan om kvällarna
så föreslog jag självklart följande;

 

Lovade att leta fram några beskrivningar
... och dom kommer här;


Coats bjuder på en alldeles underbar och gratis receptbok
med både virkbeskrivningar och riktiga recept.
Gratis mönster till virkade tårtbitar och praliner finns hos
Antitanti,
Hos Annika som har en galet inspirerande blogg på
svartahusets.blogspot.com hittar man bl.a en beskrivning
med bilder på hur man kan virka en supersöt jordgubbe.
Ännu mera godsaker som prinsesstårta, ballerinakex och
massor av glassar finns det virkbeskrivningar till hos
Sandra med bloggen garnogott.blogspot.com.
Häxan sytant har även på sin blogg mönster till en semla.

Jag måste också lära mig virka alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0