Köket

Jag är helt imponerad av hur "stort" vårat lilla kök
plötsligt kändes...


...utan köksbordet och artonhundra
barnstolar!


Snygga mattan från Rusta som min mamma
överaskade mig med.

Tänkte att vi slänger upp Hilding och Astrid på varsin
barstol och sedan turas om att sitta på de resterande
två platserna, så SLIPPER vi dra in storbordet igen!;P

Någon gång i framtiden (väldigt, väldigt långt fram)
skulle jag iaf vilja skaffa ett lite mindre (och snyggare
köksbord)
till köket.
Gillar Ikeas vita Docksta väldigt, väldigt mycket.
Men det känns inte riktigt som läge för det just nu!;)


Någonting sånt här hade jag gärna haft istället.
Vem behöver praktiskt då man kan ha det
SNYGGT liksom!


Bild snodd från Styleroom.se, såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0