Njut av livet

Alla som fött barn eller liknande kan nog hålla med om
att enkla saker som att kunna kissa och bajsa helt själv
och dessutom smärtfritt inte är saker att underskatta!;P

Första kisset efter en förlossning kan svida rätt rejält
och hur "bekvämt" det än nu kan vara ibland med en
kateter så säger jag bara;
Oh my god, vad jag gillar att kissa själv!
(För att inte tala om hur skönt det är att ha avklarat
första nummer 2;)



Nya väggtexten från tradera. Först hade jag tänkt
smälla upp den i tvättstugan... men näe, jag gillar
att kissa mer än jag gillar att hänga tvätt.



I spegeln från Ikea med infälld klocka. Det är dock bara
halva året som den går rätt. Orka ta ner hela spegeln
pluss belysning för att ändra från sommartidalternativt
vintertid! Så just nu går den en timme fel.



När man sedan har småbarn kan det ibland vara riktigt
lyxigt att bara gå och stänga in sig på toa helt själv för
en stund.
Förut hade jag en liten hög med lästa tidningar som jag
bara inte ville slänga bort på lill-toan. Nu har jag istället
en stor hög där med olästa tidningar.

Jag gillar min toa helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Elin Norén

Jättefin toa! Där hade jag oxå gärna kissat :D

2010-03-10 @ 16:51:21
URL: http://norenare.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Förstår jag det - SUPER fint och JÄTTE fräscht

!!

2010-03-10 @ 17:47:44
URL: http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: Maria

Hehe snyggt!

2010-03-11 @ 10:31:39
URL: http://maryworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0