Hur hände det här?

Jag åkte in till stan för att hämta ut en svart NovaStar
mössa jag beställt till Astrid från Baby & Barn
(Asko möbelhus), tänkte innan att nu banne mig ska
jag vara lite ekonomisk (som om;).

Eventuellt hade jag tänkt köpa nya trosor och sockar
till mig själv, typ ta 3 betala för två, då läget börjar
kännas tragiskt akut. En ny mascara hade jag också
kunnat behöva... och vad händer?!

Jo, jag kommer hem med VARSIN ny märkesmössa
till småbarnen, en ny lurvoverall till Hilding i stl 80
(50% på Baby & barn) och ett kakfat i plast från
Lagerhaus - till deras lilla "kök".

Inte en endaste liten trosa, nej.
Men endå är jag helt nöjd. För helt ärligt, vem bryr
sig vad Astrid och Hilding har på sig förutom... jag!


Hildigo-boy i Geggamojja.


Pumlan i NS.


Kommentarer
Postat av: Lisa

ja hur kunde det bli så...? ;-) Vi som aldrig brukar köpa något från Asko när vi går in där. Tur iaf att du köpte ngt den här gången för både A och H är supersnygga i sina nya mössor.

2010-03-16 @ 16:49:34
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kolla in litenfrost.blogg.se Mössor man vill ha!

2010-03-17 @ 12:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0