Holk-it

Jag har länge tänkt försöka göra en egen fågelholk att
bara hänga inne på väggen till prydnad.
Tänkte ta en mindre kartong och bara skära ut ett runt
hål i, bygga taket med kartongbitar och sedan
eventuellt tapetsera den med någon snygg tapetbit.

Men sen ringde min kära mor från Dollarstore och hade
hittat en snygg färdig holk där som hon undrade om jag
ville ha.
Jaaa tack!:)


Den här fina ska upp på trädtapetväggen i
småttingarnas framtida rum (som just nu är
Fridolinas, ja) tillsammans med några snygga
sparvkrokar.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men den var ju skitsnygg! Jag tycker att min mamma som bor typ granne med Dollarstore, kan kanske råka gå dit och fynda en till mig :)

2010-07-22 @ 12:29:27
Postat av: Malin

Den var jättefin ju! Har också några sparvkrokar som ligger i en låda i väntan på att vi (jag) ska komma på hur vi ska göra med barnens rum.

2010-07-22 @ 15:27:42
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0