Fågel, fisk eller mittimellan

Ja, så länge Astrid går lös i närheten är nog lille Hilding
inte säker någonstans.

Ligger han lågt så vill hon gärna krypa upp på honom
och kramas eller kliva på honom och ligger han högt så
kan hon ju dra ner honom. Hon kommer även åt honom
i både vagnen och spjälsängen och vill gärna peta
honom i ansiktet, dra honom i armarna eller "mata"
honom med olika saker. Så än så länge är det nog bara
konstant övervakning som gäller.
Så vi försöker köra på det.

Daniel hade som förslag att vi skulle skruva upp en
krok i taket och hänga upp honom där i babyskyddet.

... Men då skulle väl Pumlan bara hämta en hockey-
klubba eller liknande och drämma till honom ändå!;)

Så här snygga fågelkrokar fick jag i alla fall idag av Lisa
... påtal om fågel:)



Bild: favoritsaker.se

Kommentarer
Postat av: Emma

Tokiga storasyster! :)



De där krokarna köpte jag i sthlm i somras, fast rosa på vit gren. Men sen glömde jag påsen någonstans, åhhh vad less jag blir när jag tänker på det! Dumma, klantiga mig!

2010-01-06 @ 21:51:57
URL: http://solouniko.blogg.se/
Postat av: sanna

jo vi tänkte nog köpa beggat faktiskt, dom är ju som du säger sjukt dyra. sen vet vi inte hur vi ska göra med dagis för c heller, just när jag är mammaledig nästa sväng, och då är det ju ett måste för att ta sig ut alls :)



stackars lilla h, vilken tur att fallet gick bra! och grattis i efterskott!

2010-01-07 @ 09:20:00
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Det är nog det mest säkra att ha övervakning :)... Det är inte alltid så lätt att vara Lille bror och inte heller att vara Stora Syster...

2010-01-07 @ 10:12:27
URL: http://bergstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0