Grönt är skönt

Dagen har varit helt underbart sportfri (för vår del iaf),
förutom så på hockeymatchen D kollar på tv:n just nu.

Oskar tågade upp till Kiruna med innebandylaget 05.00
imorse för att spela cup och Fridan körde vi till Råneå
innan jag och Daniel alldeles "ensamma" tog
småttingarna i varsin sulky och drog en mysfika på stan.

Astrid fick en skaloverall från Polarn att ha till våren,
jag trotsade min egen svart-fetish och satsade på en
skön grön en. Polarn o pyret är ju annars inte riktigt
min grej, men hur skön var inte den här då?




Astrids har dock bara en dragkedja,
don´t know why.


Nyss har vi käkat plankstek med sparris och smörstekta
champinjoner och såklart hockeyn är klar ska vi kolla
film, dricka kaffe och trycka äppelpaj med glass och
godis.

Myyys!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh den är såååå fin den där färgen! :) Är ju inte heller superförtjust i POP, men ytterkläderna är säkert bra.. Fast jag kör nog på Molo ändå, haha!

2010-02-06 @ 19:44:13
URL: http://solouniko.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Har också tänkt införskaffa den där overallen eller jacka och byxa - har inte bestämt mig ännu! :) Den är lovely! Det är juh bara en dragkedja för att det inte är babymodellen längre :)

2010-02-07 @ 12:38:27
URL: http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: Soppa

Snygg är den,,

2010-02-07 @ 12:44:05
URL: http://thehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0