Tapeter

Idag var vi och införskaffade den vita tapetrullen som
saknats hallen ett ganska bra tag nu efter lite skridsko-
slipning och myslunch i form av grillkorv från 7 eleven.
Jag hade där ett tag en masterplan om att jag lätt som
en plätt skulle få upp tapeten redan ikväll då de små
somnat och sedan fira nyår med en komplett och
snitsig hall... men njaaa, just nu känner jag mig inte
sådär supersugen längre.

Passade på att spana runt lite efter en passande tapet
till sovrummet också när det väl kommer fram till det, 
hittade flera möjliga kandidater men inte THE tapet,
tyvärr. Jag älskar eco wood tapeterna men hittar inte
direkt rätta färgen... om det inte bara ska bli vitt?
Funderar lite på att göra en fondvägg av kläd-
kammarväggen med en personlig fototapet mot det
gröna just nu, men jag vet inte.

Kanske blir det någon av dessa;

 


Eco Wood

 
Eco Retro (fast i grönt)


Eco Velvet (även väldigt snygg med vita blad)


Marimekko från Midbec


Garden från Boråstapater är också snygga... 
 
Bilder från Interiorsguiden och Fixa&dona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0