Putting on my spendingpants

Pumlans nya overall till vintern 2011/2012,
från Annacills julkalender.
(nej, det bidde ingen regnbåge nu heller) 
Coola knallrosa mössan till och Hilding får överta 
Astrids nuvarande lila overall när hans gröna är
för liten, blir ganska regnbågigt det med om man
"stoppar dem" brevid varandra;)


Snygga blåturkosa Molo fjord.

Sen fick jag (aka Astrid och Hilding;) helt underbar post
i brevlådan måndags, från Babyshops rea.


Tights och lurv till Pumlan och lurv och tröja till
Hinni, mössa till... den som matchar den bäst för
stunden.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha och jag har klickat hem täckjacka och täckbyxor från hummel till Alvin till nästa vinter...inte heller vidare regnbågigt nej. Det hänger på Helge nu alltså



Skitsnygg shopping iaf och mössan är ju iaf regnbågsrandig.

2010-12-29 @ 20:29:41
Postat av: Marielle

Hej!



Är ny läsare här, googlade på nåt igår (kommer inte riktigt ihåg men tror att det var efter en bild på en regnbåge...) och hamnade här!!! Kul läsning var det och jag gick långt tillbaka i tiden innan jag la din blogg som bokmärke - och nu är jag här igen! Jag har en regnbågsrandig till min lille N, snart 9 månader! Fick tag på en på Tradera i JÄTTEFINT skick. Är sååå glad för det, fina killen är han nu!



Hälsningar Marielle

2010-12-29 @ 23:38:35
Postat av: sanna

men underbart! det behöver vi, jag är helt död av vintermörker och stress och ska verkligen njuta av fotbad, god mat och SOVMORGON! (wuhuuuu)



haha, men ja, det är tur att barn är så söta, annars skulle jag kanske få för mig att göra charlie syskonlös av ren desperation efter lugn coh ro en liten pyttestund. fast just idag somnade han faktiskt efter bara en timme. victory! :)



ps. vilka fina kläder du fyndat till kidsen, måste kolla om dom fina tajtsen med stjärnor finns kvar!

2010-12-30 @ 20:41:31
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0