Dagens barn

Dagens busbarn är o så fulla på energi att jag blir lite
smått matt bara av att titta på dem. Om jag känner för
att bara ta det lugnt så känner de oftast för motsatsen.


Busar med Frida. Världens bästa Frida!♥

Astrid började morgonen med att förklara att hon nog 
behövde rita lite på sina ben (igår gjorde hon nämligen
bort händer och armar då hon fick sitta och rita brevid 
stortjejjerna en stund). Jag röstade ner det förslaget
och istället blev det bad efter frukosten (då nya
roligaste grejjen är att använda fil yoghurt och annat
kladdigt som läppstift och hårgele). Sen har vi byggt
med lego, kört med bilar, ritat (under bevakade
former), ätit lunch, fikat, bakat med playdoh, varit ute
och promenerat och Hilding har sovit en hel halvtimme
;P. Eftersom stora killarna givetvis är på hockeyträning
(vad annars?!) så röstade jag för att vi nu bara kunde
se tv och göra så lite som möjligt en stund, men njaa.
Astrid hade hon lyxen att få gå ut och leka med Frida
och Lollo och stackars Hilding fick, under protester,
stanna inne och "tråka" med mig.
Tråkigt är skönt.
 

Klappar händerna pimpade och töntigt
syskonmatchade i Småfolk.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vadå töntigt? Var ju skitsnyggt ju. För övrigt blev jag lite smått trött bara av att läsa om allt ni hunnit med idag

2010-12-20 @ 19:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0