Vimplar

Jenny har sytt supertjusiga vimplar till mig.
...eller kanske till barnen egentligen.
Men mest är dom nog faktiskt till mig.
JAG vill ha vimplar!

(Astrid och Hilding är nog inte så brydda)




De kommer att passa alldeles perfekt i småttingarnas
tilltänkta framtidsrum (som än så länge bara existerar
inuti mitt huvud;)
tillsammans med snygga Fem myror
boxen (som också bara är min!;) och som för tillfället
bor inne i klädkammaren där den kan vara trygg och
snygg i väntan på bättre tider.

Åhhhh,
nu blev jag helt sugen på att inreda barnrum!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill också ha vimplar, eller jag menar Milla ;)Äger ingen symaskin och har inte hittat några snygga än, kanske får be mormor sy lite :D

2010-04-30 @ 10:32:16
URL: http://solouniko.blogg.se/
Postat av: Emma

Och nu såg jag din kommentar också, haha! På little studio finns de :) Skitsnygga!

2010-04-30 @ 10:33:30
URL: http://solouniko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0