Vagnar och Vår

Jag vet inte om det är våren eller vad det är som gör det
men helt länge (alltså kanske inte våren då;) har jag varit
jättesugen på en ny vagn.

Helst har jag fått för mig att jag behöver ha en UJ swift...
ja, en SINGEL-vagn haha!
Det skulle jag ju verkligen ha användning för!;P
Men får man för sig saker så får man.


Bild från Babyproffsen.se

Daniel blänger på mig med mörka ögon så fort jag ens
börjar hinta om ordet barnvagn. I hans värld köper man
EN och sen är det bra.
I min värld (där man använder barnvagn rätt ofta) skulle
man nog egentligen "behöva" en sisådär 4-5 stycken till
olika tillfällen.

Men det finns en hel del annat jag hellre lägger pengarna
just nu, så Swiften får nog vänta ett tag;)

Har också insett att två åkpåsar kan vara bra att ha då
man har två "vagnsbarn", men hur kul är det att köpa
åkpåse då man väntar på våren?!
Så Hilding, vår lilla decemberbebis, har helt enkelt fått
dela med storasyster på en åkpåse alternativt skinn och
filt.

Däremot fick jag för mig (och då är det farligt) att vi
såklart behöver TVÅ sittdynor till syskonvagnen.
Det känns både vårigt och lagomt onödigt, och bara en
dyna i vagnen skulle ju se knasigt ut, så sagt och gjort
så började jag leta på nätet efter en dyna att matcha till
Frankofant-dynan Astrid fick fyndad från tradera förras
året.

Det blev en (till) sånhär;
(Fast sprillans ny och dyrare)

Varför variera sig då man hittat nåt man gillar?!;)

Så komsi komsi sol och sommar nu.
För då kommer Hilding att få åka frammåt!


Kommentarer
Postat av: lisa

du kan få låna illamåendet av mig några dagar om du vill :-D



Jag hittar gärna på något imorgon om ni har tid. Skrev till dig på FL men du är ju så seg på att logga in där nu för tiden. Ni kanske känner för lite besök imorgon av mig och Alvin?

2010-04-08 @ 11:53:05
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Sofia

yo go girl



3800 kr för en swift med frakt från PW :-)



DANIEL hon behöver en sån och hon lovar att sälja brio vagnen !!



Och när hon säljer den får hon tebax mkt pengar!

2010-04-08 @ 20:46:00
URL: http://thehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0