90 dagar kvar

Enligt min "baby-ned-räknare".
(som jag måste erkänna nästan börjar stressa mig en aning!;)

Går tiden verkligen så här fort?!


V.27+0

Tjaa, jag har egentligen inte så mycket att komma med.

Vägde mig imorse och tro det eller ej så ligger jag fortfarande
"bara";) på 10kg plus. Men det har jag ju gjort hur länge som
helst nu känns det som, så om det vill stanna så (ett tag till iaf) 
så är det är väl bara att tacka och ta emot.

Bebben bökar på mest hela tiden nu och det märks att den har
vuxit, för nu börjar utbrytar-försöken kännas på riktigt.

Har lite värk i benen till och från och sjuuukt dålig kondis, blir
helt andfådd och svettig av att gå ett par ynka meter bara!
Men annars har jag faktiskt inte så mycket att klaga på.

Mesta tiden är det rätt mysigt att gå omkring och vara gravid.
Speciellt såhär när höstmörkret närmar sig och man liksom
har en "godtagbar ursäkt" till att bara ta det lugnt och slappa.
(så mycket man nu kan "ta det lugnt" med en Astrid;) 

Nä, det var väl allt!

Kommentarer
Postat av: ida

Faktikst nästan så man blir lite avis när man ser din mysiga "lilla" mage, Jag har varit på smällen de senaste två höstarna känns ju iaf trevligt att kunna ha sin normala vinterjacka :-)

Och när jag tänker efter lite så kommer jag fram til att jag inte alls vill dela min kropp med en liten inneboende på ett tag. Tungt och flåsigt, svetigt och orörligt ;-)

2009-09-06 @ 17:34:07
URL: http://idassida.blogg.se/
Postat av: sanna

jag blir svinsugen på en till när jag ser din goa fina mage!

2009-09-06 @ 18:21:52
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/
Postat av: Jonna

åååh, man börjar ju sakna sin gravidmage när man ser din fina :) kanske inte dröjer s¨åååå länge till nr 2 ;)

2009-09-06 @ 19:27:00
URL: http://jjonnaa.blogg.se/
Postat av: sanna

ja, det är sjuka shoppingcravings som dyker upp och slår ner mig när jag är inne på den sidan. inte hälsosamt att tradera, upptäckte det tyvärr försent kan jag ju tycka för nu är jag fast! ;)

2009-09-06 @ 20:10:18
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0