Astrids (och bebbens) nya Ride!


Blev en sånhär!

Emmaljunga(!) twin cangaroo.
Inte exakt den som är på bilden, men den ser exakt likadan ut;)

Superfin!
Det var väl det enda jag kände mig aningen skeptiskt mot då
vi var och kollade på den i söndags. Är den verkligen använd,
typ??... och om inte - varför?
Men sen när vi betalat den och rullade in den hemma så hittade
vi både kvitto och köpbevis i påsen med instruktionsboken och
en mindre mängd tillbehör;

Inköpt i december 2007, till en bebis beräknad att komma april
2008! Nu vet vi det.
(är det bara vi som alltid köper vagn max en sådär 1,5 månad
innan bf?;)

Med sina 76cm på bredden så kan man ju inte anklaga den för
att vara smal direkt, men å andra sidan jag har svårt att se
hur den skulle rymma två små småttingar om den var mycket
smalare.

Var tvungen att testa den på en hundpromenad med Pumlan i
regn och rusk redan i söndags då vi hämtat den, och hittills är
jag supernöjd...

Det enda jag har lite svårt att se är hur vi "lätt" ska böka in och
ut den ur våran nuvarande bil!?
Men efter december så behöver jag väl säkert en massa extra
motion hursomhelst - så då är det väl bara att promenera;D

Walk it off!

Kommentarer
Postat av: Marie

Mäh! Den var ju helt fin och inte alls så där Emmaljunga-ful som jag hade förväntat mig. :)

2009-10-28 @ 12:10:25
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Jullan

Å wilket lyxåk.. en sån vill jag också ha. :) Nog för att våran skrutt duger, det lilla som Isak ännu vill åka.



Klart ni måste skaffa en bil som rymmer er alla.. Här kommer lite annonser som du kan stressa Danne med ;) så kanske det blir en lagom till jul :P



Voyager24manuell_23930817.htm?ca=1_9&w=2" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vasterbotten/ChryslerVoyager24manuell_23930817.htm?ca=1_9&w=2



DieselChryslerGrandVoyager_24369516.htm?ca=1_9&w=2" rel="nofollow">http://www.blocket.se/pitea/TurboDieselChryslerGrandVoyager_24369516.htm?ca=1_9&w=2

2009-10-28 @ 15:14:39
Postat av: Soppa

Snygg :-) tänk snart har du pumlan och en baby där i ,,

2009-10-29 @ 23:04:59
URL: http://thehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0