Hamburgare och Hockey

Igår var jag och Daniel på date.
Vi käkade supergoda hamburgare på All stars med chokladglass
med vit chokladsås som efterrätt och sedan åkte vi vidare och
såg Luleå "nästan vinna";P mot Brynäs.

När jag väntade Ozzy premiärade jag och gick på mitt livs
första hockeymatch med D, då satt man på hårda träbänkar
utan ryggstöd och jag hade sjukt ont i ryggen redan efter 1:a
perioden.
När jag väntade Frida var jag också och tittade på en match
och eftersom vi hade ganska stora barn hemma då jag väntade
Astrid så kanske jag följde med på hela två då!;)

... och nu är då äntligen bebben i magen också introducerad till
hockeyns magiska, om man frågar vissa, värld.
(På betydligt skönare stolar med både ryggstöd och en mjuk
och varm sittdyna att sätta rumpan på)

V.34+2 idag.
Nu börjar jag känna att bebisen faktiskt är välkommen att titta
ut nääär den vill!

Kommentarer
Postat av: Soppa

Men hallå man kan ju inte rikgt stå för att man hamstrar toa ringar !! hur sjukt det nu låter



Du gör det bra jag har aldrig i hela mitt liv sett en lulehockey match och mitt mål är att aldrig göra det heller ;-)

2009-10-27 @ 09:50:33
URL: http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Malin

Men blir de inte helt dyrt att handla på en sån där supermarketbutik. Men å andra sidan är Maxi farligt. Okej, maten kanske är nån krona billigare men sen kommer man hem med alldeles för mycket strunt så i långa loppet vettetusan om de är så ekonomiskt! ;)

2009-10-27 @ 10:04:10
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh...vad fort det går ... det är juh snaaaart dags... visst var det i december - i början?

2009-10-27 @ 11:37:10
Postat av: Lotta & Joel

Hoppsan man kanske ska skriva vem det var i från ;)

2009-10-27 @ 11:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0